voorbereiding - Reisverslag uit Augustinusga, Nederland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Augustinusga, Nederland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Aafke

Blijf op de hoogte en volg Aafke

18 Augustus 2014 | Nederland, Augustinusga

Nog paar dingen regelen en dan ga ik vrijdag naar Finland.
ik heb veel zin in en had verwacht dat de zenuwen nu wel zouden komen, maar nee ze zijn er nog steeds niet.

• 18 Augustus 2014 - 21:15

Erica:

Veel plezier in Finland en hoelang blijf je daar

Sjoerdje:

Hey lief zusje!! Hierbij alvast heel veel suc6 in Finland. We gaan je natuurlijk erg missen maar je krijgt er een geweldige mooie ervaring bij die je niet mag missen. We houden je in de gaten!!! Een hele dikke kus, Herman Sjoerdje, en natuurlijk je kleine tutjes Jeldou en Fenna.

Sjoerdje:

Esther:

Hee aafke

Heel veel succes daar

• 18 Augustus 2014 - 21:54

Tineke:

Wens je heel veel plezier toe meid

• 18 Augustus 2014 - 21:55

Tjettje:

Heet aafke....veel succes! Maak er iets moois van!