inpakken - Reisverslag uit Augustinusga, Nederland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu inpakken - Reisverslag uit Augustinusga, Nederland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu

inpakken

Door: Aafke

Blijf op de hoogte en volg Aafke

20 Augustus 2014 | Nederland, Augustinusga

Zo alles vandaag ingepakt de koffer zit goed vol, gelukkig mag ik 23 kilo meenemen en zit ik nu nog maar op ongeveer 19 20 kilo.
Ik heb dus nog wat speling maar mag ook nog handbagage meenemen dus kan daar mooi alle waardevolle spullen in, zo als laptop camera
alle papier spullen aan stage contracten en overeenkomsten.
dus we kunnen vrijdag maar los.
Ik merk nu wel dat de zenuwen beginnen te komen en weet wel zeker dat ik alle mijn dierbaren ga missen, maar ik weet ook dat het een groot succes word. Ik heb allerlei cadeaus ontvangen, geluk beertje en lieve wensen er op dus kan niet meer fout gaan.
dus er valt nog maar 1 ding te zeggen kom maar op met Finland here I come

• 21 Augustus 2014 - 20:52

Marjo:

Goede reis morgen en heel veel succes.
    Geniet ervan....is voorbij voor je het weet