aankomst finland - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu aankomst finland - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu

aankomst finland

Door: aafke

Blijf op de hoogte en volg Aafke

22 Augustus 2014 | Finland, Järvenpää

Vandaag om 10 uur van Schiphol naar Finland gevlogen. Ik kreeg om 2 uur warm welkom van Katja op vliegveld in Helsinki. Nu ben ik op de campus in järvapää. Het is hier nu rustig want veel mensen gaan weekends naar huis, maar mij ontbreekt hier niks. Ik heb voedsel een fiets een keuken douch en lekker bed. het weer is hier herfstachtig en het regent af en toe. Verders is eerste treinstation en stadje/ dorpje nog geen 10 minuten fietsen van mij verdaan en is de natuur en omgeving erg mooi.

  • 22 Augustus 2014 - 19:58

    Beccie:

    Ben benieuwd na de fotos !
    En veel plezier met je nieuwe Leer ervaring
    Ik zal je website in de gaten blijven houden

    Greetz rebecca en robert

  • 25 Augustus 2014 - 11:19

    Elisabeth:

    Hee aafke

    Heel veel plezier en succes daar in Finland!!
    Je kunt het!!
    Hebben ze daar een beetje lekker eten??

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Järvenpää

Op naar Finland

ik ga maand naar Finland om ervaring om te doen in de zorg daar.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Weer Thuis

17 September 2014

laaste week

14 September 2014

uitje naar

12 September 2014

week 3

07 September 2014

weekend
Aafke

welkom op mijn profiel. Ik ga maand weg naar Finland om daar stage te gaan lopen in de zorg.

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 5520

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 20 September 2014

Op naar Finland

Landen bezocht: