Eerste week stage - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu Eerste week stage - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu

Eerste week stage

Door: Aafke

Blijf op de hoogte en volg Aafke

28 Augustus 2014 | Finland, Järvenpää

Mijn 5 dagen stage zitten er bijna voor deze week er op, morgen nog dan ben ik 2 dagen vrij. Ik moet zeggen na mijn eerste heftige dag stage werd het telkens beter en merk dan ook dat ik elke dag beter weet hoe ik met de kinderen om moet gaan.
Er zijn veel kinderen op Tikkarelli die niet kunnen praten, maar ze hebben allemaal communicatie materialen waar ze mee duidelijk kunnen maken wat ze willen, dit is erg mooi om te zien.
Verder ga ik morgen na stage met Katja (organiseerde mijn plaatsing) mee naar huis om nacht bij haar telogeren erg leuk, we gaan we wat kleine dorpjes of stadjes bekijken.
dus kan maar 1 ding zeggen een geslaagde week voor mij.

Veel liefs en groetjes uit Finland

• 28 Augustus 2014 - 20:47

Huib:

Hoi Aafke harstikke leuk dat je dit doet .Als ik wat jonger was geweest had ik het ook geweten zo kans moet je echt nemen.

Groeten Huib

• 28 Augustus 2014 - 23:40

Maaike:

He Aafke lieve meid ben blij dat nu alles beter gaat lekker weekendje weg wel lief wat ze allemaal voor je doen geniet er van veel plezier het weekend en je doet het super liefs heit mem Hillie en natuurlijk floris