2 de week - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu 2 de week - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu

2 de week

Door: Aafke

Blijf op de hoogte en volg Aafke

04 September 2014 | Finland, Järvenpää

Hallo iedereen mijn 2de week is ook alle bijna weer om gaat erg snel.
Ik heb het erg naar mijn zin op stage.
Ik heb een hele leuke stage begeleidster en is erg gezellig.
Het communiceren gaat alle stukken beter met de kinderen alle is wel handen en voeten werk en ik kan geen Finds dus praat maar gewoon Engels tegen de kinderen , ondanks dat begrijpen de kinderen mij wel aardig.
dus op stage gaat het prima.
maar morgen heb ik dag school, dan ga ik les Engels bijwonen.
Je zou zeggen appeltje eitje nu alle 2 weken bijna Engels praat maar dat is afwachten.
Moet misschien morgen ook presentatie doen maar dat weet ik nog niet zeker, we zullen zien.

groetjes dikke knuffel uit Finland


  • 04 September 2014 - 20:00

    Marjan:

    He Aafke,

    Wat fijn dat je je zo goed red, met handen en voeten kom je een heel eind :)
    Succes morgen, zet 'm op!

    Groetjes van de klas :)

  • 04 September 2014 - 21:06

    Gerda Steneker:

    Hoi Aafke,

    Fijn te horen dat de stage naar wens verloopt!! Volgens mij leer je er veel van...
    Heb je wel een presentatie morgen, dat komt het ' vast en zeker' goed!

    Hartelijke groet,

    Gerda Steneker



  • 06 September 2014 - 10:24

    Patricia:

    Hey Aafke! Fijn om te horen dat alles goed gaat! Is wel stil op school nu jij en Elisabeth er niet zijn..
    Ook wij (ik) zijn weer druk bezig met stage! Erg leuk maar ook even wennen!
    Hoe ging je presentatie? Met handen en voeten 'werk' kom je er ook wel;)..
    Daarvoor hoeft je engels niet perfect te zijn. Jij redt het wel!
    Maarre.. Errug leuk dat je het zo naar je zin hebt... Kom je wel weer terug?

    Oant sjen & noch een protte wille taweenske! (Op mijn beste 'Frysk')

    Liefs Patricia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Järvenpää

Op naar Finland

ik ga maand naar Finland om ervaring om te doen in de zorg daar.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Weer Thuis

17 September 2014

laaste week

14 September 2014

uitje naar

12 September 2014

week 3

07 September 2014

weekend
Aafke

welkom op mijn profiel. Ik ga maand weg naar Finland om daar stage te gaan lopen in de zorg.

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 5519

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 20 September 2014

Op naar Finland

Landen bezocht: