eerste dagen in Finland - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu eerste dagen in Finland - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu

eerste dagen in Finland

Door: Aafke

Blijf op de hoogte en volg Aafke

25 Augustus 2014 | Finland, Järvenpää

Ik ben nu alle 3 en halve dag in Finland en moet zeggen erg mooie omgeving en alles lekker dicht bij.
Ze hebben hier een heel mooi park dichtbij waar je mooi overzicht hebt over het water en het is hier interessante buurt veel museums die vertellen over de geschiedenis van mensen die belangrijk zijn geweest voor Finse geschiedenis, erg leuk om te weten.
verder was vandaag mijn eerste stagedag , ik vond erg spannend.
De kinderen op mijn stage plek zijn nog erg jong en hebben n alle heel veel beperkingen even brut gezegd. Ik moet zeggen, ik heb het hier erg moeilijk mee omdat ik heel erg vind maar ook niet weet hoe ik er mee om moet gaan en de taal is nou ook niet makkelijk. Maar de begeleiding is hier prima ze proberen mij alles uitleggen en mij te helpen.
Dus zit nog maar 1 ding op kalm blijven, het komt vast wel goed.




  • 25 Augustus 2014 - 16:19

    Ans:

    Hoi Meid, komt wel goed allemaal. Dit is nog maar je eerste dag, er komt zoveel op je af. En inderdaad wat je zelf al zegt rustig blijven.Ik vind het knap van je dat je het durft.

  • 25 Augustus 2014 - 19:11

    Marjan:

    Ik vind het zo super gaaf dat je deze kans hebt aangepakt! Komt helemaal goed! Het is je eerste dag, logisch dat het allemaal nog wat eng is.
    Ik heb alle vertrouwen in je! Zet'm op!!

  • 26 Augustus 2014 - 20:00

    Maaike:

    He meid je bent een topper de eerste dagen zijn altijd moeilijk maar je red het dat weet ik liefs van ons allen en het komt allemaal goed xxxxxxxx

  • 27 Augustus 2014 - 23:02

    Rebecca :

    kom wel goed !
    met handen en voeten kom je ook ver.

    groetjes Rebecca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Järvenpää

Op naar Finland

ik ga maand naar Finland om ervaring om te doen in de zorg daar.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Weer Thuis

17 September 2014

laaste week

14 September 2014

uitje naar

12 September 2014

week 3

07 September 2014

weekend
Aafke

welkom op mijn profiel. Ik ga maand weg naar Finland om daar stage te gaan lopen in de zorg.

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 5526

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 20 September 2014

Op naar Finland

Landen bezocht: