week 3 - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu

week 3

Door: Aafke

Blijf op de hoogte en volg Aafke

12 September 2014 | Finland, Järvenpää

Hallo iedereen de computer heeft kuren dus is erg moeilijk soms om iets voor elkaar te krijgen, maar ik kan nu een verslag maken.
Hier gaat het super heb het heel erg naar mijn zin op stage en woensdag zijn er 4 Nederlandse dames bij gekomen op de campus.
het is hier nu erg gezellig en ze zijn erg vriendelijk.
Verder ben ik druk bezig met mijn opdrachten aftemaken en nog kleinbeetje en dan is het af. Ik dacht dat ik nu geen Engelse presentatie meer hoefde te houden maar pech maandag ben ik aan de buurt, dus toch nog.
Maar ik heb nu eerst weekend en ga met de 4 dames morgen naar het eiland Suomenlinnan. Hier kun je heen via Helsinki met de boot maar 15 minuten varen. dus ik ga een erg plezierig weekend tegemoet.
wel jammer dat de tijd nu zo snel gaat na dit weekend nog maar een week.

Groetjes veel liefs Aafke