laaste week - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu laaste week - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu

laaste week

Door: Aafke

Blijf op de hoogte en volg Aafke

17 September 2014 | Finland, Järvenpää

Hallo iedereen is alle weer mijn laatste week.
Erg druk bezig geweest met laatste puntjes op de i, maar alle opdrachten zijn uitgeprint en ingeleverd.
verder was erg spannend voor mij de presentatie had ik maandag en vond het dood eng.
Gelukkig ging het erg goed en was mijn Engels prima te begrijpen.
de docent van de klas was ook erg tevreden met mijn presentatie.
Dinsdag had ik mijn assessmentgesprek op stage deze verliep erg goed.
Ik heb als eind resultaat een uitstekend gekregen, zo blij mee had het niet verwacht. Ik moet zeggen had ook een top stagebegeleidster ze was zo lief begripvol en geduldig dat voor mij als thuis voelde en heb mij hier door mooi kunnen ontwikkelen.
Nou vandaag de koffer alle vast deels ingepakt want nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik weer naar huis zaterdag.
ga wel erg missen hier heb zo naar mijn zin gehad maar is fijn om te weten dat ik altijd contact met ze kan houden.

Veel liefs Groetjes uit Finland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Järvenpää

Op naar Finland

ik ga maand naar Finland om ervaring om te doen in de zorg daar.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Weer Thuis

17 September 2014

laaste week

14 September 2014

uitje naar

12 September 2014

week 3

07 September 2014

weekend
Aafke

welkom op mijn profiel. Ik ga maand weg naar Finland om daar stage te gaan lopen in de zorg.

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 5528

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 20 September 2014

Op naar Finland

Landen bezocht: