eerste week alle weer om - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu eerste week alle weer om - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu

eerste week alle weer om

Door: Aafke

Blijf op de hoogte en volg Aafke

31 Augustus 2014 | Finland, Järvenpää

Hallo iedereen mijn eerste week is alle bijna om.
Morgen begin ik alle weer aan mijn 2 week in de Finland.
Ik heb dit wekend het erg leuk gehad want heb gezellig gelogeerd bij katja vrijdag op zaterdag. Dit was erg gezellig en heb heerlijk gegeten en geproefd van specialiteiten van Fins eten. ik heb ook nog wat winkels bezocht in haar dorpje orimattila en heb kerk bezocht was erg mooi.
verder is daar erg interessant bij de bibliotheek in haar dorp kun je speciaal in een ruimte zitten en gratis alle kranten en tijdschriften lezen die je wil.Dit doet de bibliotheek omdat de tijdschriften en kranten erg duur zijn in Finland en zo kan iedereen ze wel lezen.ik denk alleen wel dat je bibliotheek pas nodig bent anders wel heel goedkoop maar die zijn vast niet heel duur in aanschaf. Maar verder gaat alles goed met mij en zie uit naar morgen vast weer leerzame dag.

Groetjes dikke kus Aafke