eerste week alle weer om - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu eerste week alle weer om - Reisverslag uit Järvenpää, Finland van Aafke Sitenga - WaarBenJij.nu

eerste week alle weer om

Door: Aafke

Blijf op de hoogte en volg Aafke

31 Augustus 2014 | Finland, Järvenpää

Hallo iedereen mijn eerste week is alle bijna om.
Morgen begin ik alle weer aan mijn 2 week in de Finland.
Ik heb dit wekend het erg leuk gehad want heb gezellig gelogeerd bij katja vrijdag op zaterdag. Dit was erg gezellig en heb heerlijk gegeten en geproefd van specialiteiten van Fins eten. ik heb ook nog wat winkels bezocht in haar dorpje orimattila en heb kerk bezocht was erg mooi.
verder is daar erg interessant bij de bibliotheek in haar dorp kun je speciaal in een ruimte zitten en gratis alle kranten en tijdschriften lezen die je wil.Dit doet de bibliotheek omdat de tijdschriften en kranten erg duur zijn in Finland en zo kan iedereen ze wel lezen.ik denk alleen wel dat je bibliotheek pas nodig bent anders wel heel goedkoop maar die zijn vast niet heel duur in aanschaf. Maar verder gaat alles goed met mij en zie uit naar morgen vast weer leerzame dag.

Groetjes dikke kus Aafke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Järvenpää

Op naar Finland

ik ga maand naar Finland om ervaring om te doen in de zorg daar.

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Weer Thuis

17 September 2014

laaste week

14 September 2014

uitje naar

12 September 2014

week 3

07 September 2014

weekend
Aafke

welkom op mijn profiel. Ik ga maand weg naar Finland om daar stage te gaan lopen in de zorg.

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 5532

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 20 September 2014

Op naar Finland

Landen bezocht: